Sidor

23 maj 2010

Mitt första party

Blev det idag är nöjd trots få deltagare fick iallafall en del sålt och fortsättning med fler partyn. Tycker det flöt på bra va lätt, lärde mig lite och kan göra det bättre nästa gång. Men fler partyn efterlyses!!! Åker gärna buss o tåg till andra orter.

Malla med fam kom tidigare och åkte senare så en mysdag med nelins fick vi på köpet. De leker så fint fortfarande e underligt hur det kan gå så lugnt till. Kom hem i morse från en skön helg hos mam o pap, mycket frisk luft och slapp. Har till och med kunnat äta det mesta inte illa. Snodde massa rabarber med mig hem och bjussa på paj idag också.

Nu på kvällen har jag fixat med min order och sedan scrappat ett kort till öf som flyttat. Blev nöjd va kul att göra nått annorlunda.















Kolla på dessa två då.


Mysigt värre.



Sovande barn i fredags hos Nina.



Ooo jag e stor o gillar att åka buss i 2,5 timmar



Sötnos i morse.



Och blååå tunga från mumsig klubba.

Usch va trött jag känner mig
Pöss o godnatt!
Postat från min iPhone

Inga kommentarer: