Sidor

04 maj 2010

D dagen e här

Efter en rad månaders av väntan är den stora dagen här. Dagen som ska förändra mitt liv, dagen som gör att jag får börja annstränga mig tänka efter och bli en hälsosam människa. Idag får jag 5 skott i magen som bevis på att jag inte kan hantera maten helt själv. Jag får en magsäck som är liten som en gnu och inte ska kunna förvara massa godis och skit bra näring som är ett måste. Mitt flyt påvägen till idag har gått sådär vissa dagar har gått utan problem vissa dagar har jag sjunkit för trycket och ätit nått litet, har försökt hålla det till litelite iallfall så jag inte får en chock sen, har även gråtit snyftat och haft mig en kamp med både magen och psyket har försigått.

Igår började proceduren jag tog bort nagellack klippte naglar. Tog av smycken, gav mig själv sprutan i magen. Det va en kamp nållrädd som jag är bestämde jag mig för att fixa det själv efter lite bölande och surande satte jag den där tryckte till och swish va det gjort tar de resterande 9 själv tror jag också. Tvättade mig i två omgångar med skrubb igår la mig i rena lakan och skrubbade två omgångar i morse. Nu sitter jag på tåget mot mitt mål sanerad och klar redo för ett nytt liv.

Nervös? Frågar alla, nej tyvärr bara lycklig glad och förväntansfull. Hade lite dödsångest igår dock fick för mig att jag lär kola på britsen, så när jag la tjejerna upplyste jag dom om hur mycket jag älskar dem och de är finast i världen, poppy svarade som vanligt jag vet mamma. Hann träffa dem imorse pussa på dem krama på dem prata med den de är mina ljus mina solar mitt allt skulle nått hända idag låt inte dem glömma det.

Hör av mig när jag vaknar sen på ett eller annat sätt. Om jag inte blir hemskickad igen...

Puss alla mina fina älskar er min fina familj....





Puss

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: