Sidor

15 maj 2010

Skrivandet

Har blivit lidande nån dag, men vi har haft full rulla. Tomelilla i torsdags och mös hela dagen. Billesholm igår eftermiddag och kväll, fika, firandet av moster, sällskap och mös i massor. Ungarna slockna som ljus igår kväll, de började nämligen morgonen med lek med leia och nybakade bullar. Sen buss till billsholm och sen bil hem vid 9 på kvällen. Dagen va lång och jag kända av det va smått öm men klarade mig utan piller igår iallafall.

Idag har vi shoppat jätte säng till tjejerna de är lyriska och har klättrat hela dagen, bild får komma imorgon på det. Sen bjöd vi in mormor morfar och herman på middag. Jag gjorde smörindegsinbakade kassler skivor med ost, ananas. Sallad i grejer till och en rabbarberkaka till efterrätt. Snacka om att man bli sugen när man inte själv får äta.

Mitt ätande har varit kasst senaste dagarna svårt när man flänger runt och idag har jag verkligen inte varit hungrig. Har fått pressa i mig lite då och då. Men inte tillräckligt, är trött på soppa nu ser fram emot mina puréer, för mixad och silad soppa är verkligen bläää!

Nu blir det film och sen sova..









Snabbscrappat kort till moster har också hunnits med...

Pöss alla goingar...
- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: