Sidor

19 maj 2010

Kärring

Känner mig som en vandrande bomb, mitt humör är inget trevligt, känner mig snäsig och ilsk. Inte bara mot min fina familj utan mot alla överallt, vänner som okända. Jag vet varför har ägglossning, brukar bli lite kärring då men det här e ju fan löjligt. Måste va den nya kroppen som gör att det blir extra tokigt. För fy fan vad jag skäms för hur fnäsig jag e, och otrevlig. Kan inte hjälpa det, det bara rullar ut, förlåt alla fina som fått känna av mitt vrede. Stackars barn och man ha en sån sur kärring här hemma, jag borde ligga nerbäddad i sängen och inte få komma upp fören jag kan bete mig.

Förutom mitt humör så stog jag ap hungrig på cg i en jätte kö, med två skrikande trötta och hungriga ungar i fel tid också. Stog där länge, och det som planerats att inköpas, fanns inte ens på den förbannade cg. Eter hysteri av shit vad ska vi äta, så köpte vi kycklingpyt. Nej jag bör inte äta det, men i tröttheten och hungerns, så blev det så. Jag åt lite potatis, och lite ägg, va nog inte det bästa, men jag reagerade iallafall inte på det, SKÖNT.

Bara för att fortsätta deppa och bete mig, så tog jag faktiskt 2 bitar från en paradis ask idag, på kvällen, satt fint och vänta på att jag skulle reagera, men inte gjorde jag de då heller. De va äckliga också, nä sista va slut ville jag inte ha fler, för de smaka blärk i munnen, höll ut mina 30 min och sköljde sen munnen med massa vatten för att få bort den äckliga socker smaken. Är skumt hur man kan förändras, hade det varit 2 månader sen hade jag pressat i mig halva asken själv, nu tog jag två bitar och tyckte det va äckligt. Skumt, mycket skumt. NEJ jag borde inte äta sånt men nu testa jag, så skäll inte på mig, och jag ska inte ta en enda till äcklig bit från den asken.

Puss o hey nu lägger sig denna sur kärring...

Inga kommentarer: