Sidor

05 maj 2010

Min op

Klockan 11 igår 4/5 befann jag mig på våning 7 avd 72 i Kristianstad. Togs in lite senare fick pratat med läkarna genom gång av allt invägning och jag klida in på 114,2 kg så jg va nöjd iallafall. Fick sen en säng kläder trosor stora som jätten Bruntos kalsipper. Fick efter några fel stick äntligen i nålen i handen blev kopplad på dropp och pencelin. Sen va det bara att tuta och köra fick sen gå ner till op hoppa upp på korset blev fast bunden miljoner sladdar och grejer kopplade sista gången jag kolla klockan va hon 1245, sen va jag väck.

Vakna sen på uppvaket runt 15 pallade inget så jg däcka direkt igen. Lite innan 6 tyckte de att det va dags för mig andnings övade lite gicken kortis och in på rummet till min säng. Delade rum med 3 andra ny op kvinnor. De andra hade ont överallt jag hade inte ont nånstanns igår. Va uppe en snbbis men blev yr och började harkla blodig galla ett tag, fick i mig 1 dl vatten igår också. Somna gott vid 21 sov gott hela natten förutom några pinkningar, temp kollar och medecinering. Idag vakna jag pigg mådde bra duscha käka 1,5 dl fil. Idag e jag dock rätt öm på vänstra sidan mot sidan men annars e det tipp topp. Allt går som det ska. Sitter nu i skrivandets stund i taxi hem så jag kan få vila lite i min egna säng.






Ett av fem skotthåll.



Skit äklig kalvsoppa blääärk.

Puss på er alla
Från mig med fem hål på magen!
- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: