Sidor

09 maj 2010

Mina delmål

Alla frågar mig frågan jaha vad har du nu för mål? ehhh shit tänker jag varje gång, inte en aning, har inga planer tänker inte stirra mig blind på siffror vill bara må bättre, i själ och kropp just nu. Går man enligt alla fina bmi listor ska jag ligga på under 55 kg, och så som det känns idag vill jag inte väga SÅ lite, det känns helt sjukt lite, men under 70kg känns väll ändå relevant och gör bart hoppas jag. Senaste lägsta vikten jag kommer ihåg va 83kg och det va efter ett år när jag och Olle varit tillsammans, jag vägde mig när vi kom hem från en teneriffa resa. Det va 9 år sedan, så detta skall bli en spännande resa och här e några mål jag vill uppnå iallafall.

Delmål 1- 110 kg, det jag vägde under graviditeten med Poppy dvs 4 år sedan.
Delmål 2- 99 kg, det där heliga 2 siffriga målet dit vill alla 3 siffriga.
Delmål 3- 85 kg, det har jag vägt och har bilder på och kände mig då fin o smal 9 år sedan.
Delmål 4- 75 kg, då går jag ner från fetma till övervikt bara enligt bmi.
Delmål 5- 65 kg, då går jag ner från överviktig till övre gränsen på idealvikt, får väll se om det är gör bart.

Spännande resa detta som komma skall...g

Inga kommentarer: