Sidor

28 maj 2010

Landet

Har åkt ut till mam och pap, redan hunnit sova här 2 nätter. Som vanligt e det skönt att bara vara här. Har dock pissigt väder så ute kan man inte va. Kallt e det inne också så jag har gett mig på att elda med blöt ved, och den verkar banne mig ha tagit sig efter en stunds meckande.

Igår va vi och shoppade lite jag moster Johanna, Elsa och lillasyster, vi kom hem några påsar rikare och lite plattare betlkort. Men kul va det. Jag har köpt kalas klänning till mig själv en i storlek L för första gången på mååånga år. Jag slapp handla på stora avdelningen helt otroligt, lite tajt under armarna men jag krymper ju.


Har tillochmed köpt mig en ny puch bh utan axelband. Skojigt värre.

Maten går bra också, äter det mesta men tuggar som en gnu så det blir tuggat. Har försökt hålla mig från pasta men testade lite igår och det gick bra. Käka till och med en halv kycklingburgare utan bröd på mcdonkan, va och shoppa och fick inte tag på nått annat till mellis 10 kr burgare kändes då lockande.

Men det e kul e mätt alltid äter mer efter klockan och blir mätt väldigt snabbt så det e skönt det funkar, e inte särskilt sugen heller.

Nej nu ska jag plocka och städa lite sen e det dags för mellis, mer städa, lunch, lägga barn, städa, mellis, fixa pizza till ikväll osvosv härligt värre.

Puss o kram alla fina.

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: