Sidor

12 maj 2010

Klippt

Fick nog av mitt f-annade nästan axel långa massvisa hår. Så jag tog saxen sa klipp och nu e kalufsen väck, så himla skönt blev helt okej också tur var ju det. Olle raka nacken och jag trippa allt, om inte annat ser man ut som människa igen.




Och JA jag e fläckig som en gnu och finnig och jävlig beror väll förmodligen på den nya kosten, menmen går alltid att sminka över.

Annars va jag på sjukan i hbg idag den efterlänktade tiden hos käkkirurgen va äntligen här. Där växer nått och har gjort sen jag låg i magen när käken växte ihop typ. Den grundar sig förmodligen på hud mm och läkaren va ca 65 år och sa att han har typ sett 10 patienter med detta dvs det e jätte ovanligt men som min vanliga tur har jag det. Planen är nu en ct för att bedömma storlek och var den exakt sitter, nästa steg är att ta bort den, då den bara kommer fortsätta växa. Men den e ofarlig iallafall.

Tjejerna har varit mysiga värre idag lekt ihop hela dagen. Brottats, jagat varandra, pussats, myst, fina tjejer e dom.










Vi har haft en snippa insidens poppy och två pojkar på öf lekte läkare när igen vuxen va där idag, en fröken kom in där när de va upptagna med att undersöka poppy som hade byxorna nere. De e ju i en sånn ålder men hädanefter tänker inte jag låta ungarna leka själv i ett rum.

Hmm mycket idag imorgon blir det Tomelilla, och fredag billesholm.

Pöss o hey so long...
- Postat från min iPhone

1 kommentar:

Sarah sa...

Så fint gumman <3

Och det sista, vågar ja inte ens kommentera