Sidor

01 april 2010

Pust

Vissa dagar är bara sånna dagar, har haft mys och bra massa dagar och haft lillebror här på besök. Just nu försöker jag somna ungarna Olle jobbar över som vanligt. Har försökt i 90 min har hållt fast dem låtit dem ligga själv testat allt men nu skiter jag i vilket. Har fått slag och sparkar i huvudet och Daisy har slitit av hår som vanligt, hon har knipts och bitits och är ursäkta mig en riktig liten sat unge. Nu slängde jag de i säng skällde och skrek sitter i vrummet och varje gång jag hör dem skriker jag in, ligg ner och sov! Har inte käkat heller och NU är min energi slut. Vilket e synd haft en jätte fin dag med dem annars idag.

Började morgonen med det typiska morgonmyset med välling, de ligger och kelar och pillar varandra i håret. Daisy får alltid va blöjlös vid vällingstunden och hon liggerverkligen och njuter av att få va rumpan bar. Klädde sen upp oss och tog oss till öf på påskfest, med pyssel, mackor, ägg, kakor godispåsar, saga mm. Kom hem de va trötta och somna och sov Läääänge. Hann se film och slappa. De vakna vi insåg då att vi hade ingen mat hemma slängde ihop en omelett till dem, de total dissa den. Fixade då jätte frukt fat som de åt upp allt på kollade på film och mös. Sen började kriget.

Tråkigt när det blir så här ibland.






Och kriget fortsätter....

Pust


- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: