Sidor

20 april 2010

Förklaring

okej så kan man kanske inte skriva att allt e piss, kräker ur mig lite så kanske jag mår bättre. Olle gör inget annat än jobbar, han jobbar helg han jobbar kväll han jobbar fanemig hela jävla tiden. Till en viss gräns pallar jag men förutom att jag e en tjinkig mamma, så har jag noll energi just nu när jag inte får äta. Jag mår fucking piss idag, kände mig utvilad kände mig nöjd, glad och har haft massa mys, så bara raserar det. Poppy va jätte ledsen imorse för att pappa jobba ännu en dag, för att ännu en dag skulle hon inte träffa pappa, mer ledsen blev hon när hon insåg att hon inte kan visa pappa Miau idag heller. Vissa saker är viktiga för tjejerna detta är en av sakerna. Samtidigt som jag mår, piss de är ledsna, så har jag insett att vi har ingen som helst mat hemma, så jag borde gå och handla, plus att jag har två gigant paket att hämta ut. Ett paket med 9 paket modifast i (8 i varje paket), samt ett tungt paket med 2500 bilder. Detta med handling och hämtning ska lösas med liten pinnig sulky då den andra fortfarande e paj, slutar väll med att jag skiter i allt, ungarna får gröt eller makaroner ikväll och jag får låta bli att käka.

trött ledsen och mår allmänt piss idag...

Inga kommentarer: