Sidor

03 april 2010

Möspös påsk

Tog oss till kågeröd igår till mam och pap. Bjöds på mums mat igår och myskväll precis som det ska va. Idag bestämde sig poppy och jag att dra till väla och shoppa lite. Det blev köpt vårskor, lite nya kläder till ungarna och mammas 50 års pressent plus nya öronhängen till P. Tyvärr åkte vi på hm på en klädspik, drog ur den sakta och insåg snabbt att japp det va punka. Gick vidare men bestämde mig för att för en gångs skull kräva min rätt tog mig in på hm igen gick fram till kassan, frågade då rakt på om de tar ansvar för barndom ligger på golvet och förklarade vad som jfr hänt. Efter mycket meck kom de fram till att jag skulle få taxi hem och när jag fått den lagad skulle jag komma in med kvitto och då få tillbaka pengarna. Gick vidare och fikade lite och gick sen in på hm igen, sa att vi ville hem, de ringde då taxi och insåg att Uppsala det skulle Kosta dem 1000 kr, så de drog sig ur fick knalla snabbt ut till buss me en redan trött P hon kunde ju inte sitta i vagnen. Äntligen framma kom vi in till ett uppdukat bord fullt med påskmat. Mer mysmat efterrätt och kvällsmat alla nöjda med sina nya saker. Nu sover kidsen och snart e det dags även för mig.




Just ja bestämde mig för att klippa lilltjejen så japp hon e helrakad på sidorna nu.



Hehe...



Poppy somna på bussen till väla, hon passa på brukar ju inte få sitta el sova i vagnen.



Poppy fikar JÄTTE kaka.



På g hem poppy passa på att pausa i vagnen när den stod stilla.

Nej tack för mig och super god påsk till er alla hoppas nigår kränga lika mycket gott som oss :)

Pöss


Postat från min iPhone

Inga kommentarer: