Sidor

21 april 2010

Blir ofta bra tillslut

Så blev det även igår. Fina Sarah förstod att jag behövde hjälp så pingla hit sig, så jag fick hämtat paketen, och handlat lite mat. När jag sen kom hem va det dags att laga mat och ungarna tryckte i sig kycklingklubbor de har aldrig fått det förr. Olle pingla in 1815 så även han pressade lite för att komma hem i tid. Nu har vi iallafall mat och modifast hemma.

Idag ska vi knalla till djuraffären och sen hem och baka bullar, får se om vi får hit lite fler på bakning ;). Ungarna sover och jag gör nada. Idag fick de tillochmed mat när de skulle sova mixade ihop lite bacon grädde och ärtor poppy mumsa i sig det och Daisy va mest engagerad innan och lekte med ärtorna, vilket är rätt typiskt henne.



Nu ska jag ta en ledsen snäcka.

Puss


- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: