Sidor

11 april 2010

Me so dep....

Testade igår att skriva högsoleprovet tänkte det kunde va intressant att testa. Bestämde mig för att INTE öva alls så jag gick dit nollstäld. 830-1630 satt jag som ett litet stud hade hyfsade förhoppningar. Kan ju nu då berätta att jag SKA öva inför hösten som en liten gnu, svenska delen haka jag upp mig helt på orden bara snurra och jag e van att läsa snabbt sålla och analysera text. Orden gick ok engelskan kändes sisådär diagramen kändes tipptopp. Rättade de igår och fick det då till 33 rätt av 122 dock nästan alla rätt på diagram delen. Kollade igenom det några gånger idag och rättade det igen jag hade räknat fel och det va 55 rätt känns ju något bättre iallafall, blir nog inte tillfälligt för vad jag behöver så som sagt på det nästa gång igen, då laddad till 100. Men det va intressant och känner mig inte särskilt deppig.

Ska ju till aleris imorgon så just nu skiter jag i ALLT annat..

Ouiiiioooo


- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: