Sidor

08 april 2010

Snacka om seg

haft en bra men tung dag idag, har hållt mig precis ovanför ytan idag med hjälp av kärlek från S och mina barn, det har bubblat till emellan åt men jag har lyckats få luft varje gång igen. Det tar på krafterna när Olle jobbar alltid jämt , ungarna saknar pappa va jätte glada över att få träffa Leias pappa idag och bägge hängde på honom som iglar. Jobbigt dessa dagar, då och då, inte alltid, inte varje dag men med jämna mellanrum kommer de. Ser fram emot helg snart, lite lugn och ro och kanske lite bot i själen....

mina två fina stjärnor, mina solstrålar mitt allt...




så fina tjejer, så mycket kärlek, med så många fantastiska människor runt oss, morbror Herman är till exempel favoriten hos bägge men han finns där alltid för dem, precis som moster, men hon vill ju inte fastna på bild....

Inga kommentarer: