Sidor

15 april 2010

Vårsols njut

Både igår och idag tog vi oss ut med SoL (sarah och leia), för att öva lite cykling och njuta av solen, bara runt hörnan från vår lägenhet. Hade mam och pap på besök igår kväll också, så det blev full rulle hela dagen, en mycket mysig sådan.

Annars måste jag säga att jag känner mig energisk, vet inte om det beror på att jag vet vad som ska komma skall, men mellan mina downs med maten och trötthet, så har jag massa energi, vaknade och tog mig en dusch i morse, och kors i taket men jag rakade benen, noppa ögonbrynen och sminka mig innan vi skulle gå till öf. Till mat ställde jag mig och små kub skar, morötter, potatis, korv och lök för att göra pyttipanna till familjen, och efter middag bestämde jag mig för att städa, nu e är här rent plockat och damsugt. GÖTT!

lite bildregn från dagen:

Nakenfis fick klättra och lufta gumpen lite, och pinka som en hund på träden...



och som LOVE innan det va dags att skiljas åt... fina flickor....

pöss o hey leverpastej...

Inga kommentarer: