Sidor

18 april 2010

super

Duper bra dag idag, trots saknaden av pappa här hemma. Bjöd in fam Nelin när vi vaknar så vid 11 dök våran allas älsklings Malla upp, med vackra stora syster Elsa och Goa mamma Johanna. Ungarna lekte som små änglar som vanligt, jag va dock en kass värd hade knappt kaffe hemma och bara havremjölk. Menmen det duger det med ibland, titta på knappar pratade massa och hade bara en lugn skön dag utan tvång el måsten. Jag va dock redig och damsög och plocka i morse och tog disken i eftermiddags. Mam och pap kom också in en snabbis, Daisy hitta upp till momme snabbt och myste med fingret i munnen och pilandes i håret med den andra. När Nelins åkt va tjejerna jätte trötta fick middag kollade på tv och deckade vid 7 i sina sängar. Jag har fått scrappat också men det får ni se imorrn.

Nu när de sovit har jag rensat lite papper fyllt i lite grejer och letat fram de förskolor vi vill kolla på. Känner mig redig.

En super nice lugn dag med go släkt.

Pöss o hey nu ska jag se på film...

Dagens middag för min del



Gott eller?

- Postat från min iPhone

1 kommentar:

Linn sa...

Så de ska gå på dagis ändå? :)