Sidor

26 april 2010

Tomt i skallen

och upptagen i helgen, har lett till kass bloggning. Men helgen har varit bra ungarna har fått njuta av sin pappa. Jag har hållit mig till mina 600kcal per dag och se på fan så hade jag imorse när jag vägde mig gått ner mina 5 kg. Så himla skönt, så det e bara att fortsätta, verkar ju funka iallafall.

Har haft många breakdowns i helgen en del gällande mat, jag har fått reflektera och känna mycket, maten hänger ihop med så mycket annat. Trots det har det funkat bra.

Annars har vi inte gjort nått särskilt i helgen plockat och meckat, planterat en delblommor m.m, men måste ragga upp smultron nån stans också. Satt in 1700 bilder i sina pärmar nu e det bara 800 stycken kvar, jag har pluggat tecken som en gnu så nu känns det som om jag kan använda mig av TAKK mer än vanligt, övning ger färdighet.

Har satt upp en ny ekonomisk plan för kommande år genom googles super bra familje ekonomiska dokument. Brukar göra det själv i Excel men nu fanns det klart, så då verkar det ju dumt att inte nyttja. Har börjat planera en semester i september/augusti en vecka i Stockholm, hitta en jätte mysig camping med stugor sjö m.m en lite bit utanför men tunnelbanan eller nått gick där, så det e ju lugnt. Får fnudra mer på det helt enkelt, annars ingenting nytt, Poppy va hos momor i fredag/lördag hon hade det lugnt och skönt, och Daisy njöt av vår fulla uppmärksamhet.

Var och röntgade mig i torsdags också i Helsingborg, så nu får vi vänta och se vad de säger om cystan, lär väll dröja någon vecka innan man får en ny tid. Hade turen och kunde lämna barnen hos Sarah iallafall, så jag slapp släpa med dem in, skönt att ha vänner runt en när man behöver hjälp. Tack!

Nej nu ska jag passa barn och katt och snart får vi SoL på besök, ha en go vecka alla fina där ute och alla som finns här för oss.

PÖSS

Inga kommentarer: