Sidor

30 mars 2010

Tummetott fia

x 2 finns det nu i huset, Daisy slutade med nappen för ex mån sen. Men japp nu hitta hon tummen somna gott med den i munnen till lunchen, ärligt talat gör det mig inget, bara hon e nöjd och jag sliper leta plastproppar.

Annars har blodprov tagits idag och japp jag svimma som vanligt, slog till rätt ordentligt idag fick ligga länge innan jag kom till baka helt, snacka om att va mjäkig, man klarar av 25 ryggmärgsprover, dock bölandes men utan att svimma varje gång, men ett simpelt blodprov i armen får en att falla.

Planen lyder som så idag att kidsen sover, sen blir det vacc på bvc, sedan vidare och köpa leksak som jag lovat P efter loppis pengarna. Hem käka middag och iväg på cirkus. Imorrn blir det också flänga hit och dit, läkarsamtal, logoped, och morbror med 3 kids kommer eventuellt på besök, mycket trevligt att ha saker att göra. Jag har suttit en stun doch ögonshoppat och dessa vill jag ha =)

Älskar sakerna från franska Derrière la Porte, katt skålen ska jag lätt köpa innan katten kommer.
Inte helt fel heller super fin brödbox, jag VILL HA!
Ska man nån gång köpa en dyr espressomaskin, alt har massa pengar över så ska jag lätt köpa mig en Ascaso, en orange, rosa eller isblå, ME LOVE.

nej slappa slappa slappa

Inga kommentarer: