Sidor

15 mars 2010

Phiii

Skrev långt fin inlägg igår med bilder o allt men det försvann sånt får man ta när man bloggar från mobilen.

Min fina lilladam berättade igår varför hon pillar i näsan o stoppar i munnen (jag vet äkligt piitvi) men det e för det växer jordgubbar i näsan, e inte illa visste jag inte.

Vi har haft en lugn helg fixat och donat plockat och haft oss. Daisy va kass igår vakna med 40 graders feber och va skakig och sov mycket igår. Poppy tyckte det va skönt hon fick lite egen tid med mam och pap, vi laga paj och hon fick baka chokladbollar själv.






Min lilla sjukling levde på glass igår.







Lite dans till Melodifestivalen i lördags kväll.




Ja vad sägger man Söt e hon iallafall.



Fick besök av Sarah och leia och Teddy idag deras nyaste lilla familjemedlem. Poppy tyckte han va mysig och passa på att klappa lite när ingen såg.

Nu kollar kidsen tv och har ätit korv och macka och yoghurt. Blir läggdags tidigt idag, pappa jobbar över och vi tre damer e trötta idag.

Pöss o kram!

Postat från min iPhone

1 kommentar:

Pappa sa...

Längtar hem till mina fina flickor