Sidor

29 mars 2010

Utelåsta

Med stort U. Gick snällt upp 7 imorses för att gå ner till öf och hjälpa till att städa mm efter loppisen i helgen. Olle va hemma med barnen men började få stiss så vid 11 ringde jag och sa att han kunde dumpa barnen så han skulle komma iväg till jobb. Klara lite över 12 bjöd vi in lekkamrater insåg då att SHIT jag hade inga nycklar hem. Olle hade åkt va nästan i Lund och där stod jag. Fick då inbjudan till jasmin William och Malte som vi tackade ja till. Ungarna hade iallafall fått med sig jackor men inte jag, hel dag där med lek och middag. Ungarna krängde köttbullar sås och potatis som små gnuer. Vid 6 va Olle hemma igen så vi knalla till bussen och mötte upp. Äntligen fick vi komma hem.

Barnen va nöjda och trötta, somnade snabbt. Vi kolla lite tv krängde lite godis, och nu tidigt i säng. Jag ska upp imorrn till vc och ta lite prover.

En annan sak som e helt otroligt är daisys mage efter en vecka mjölkfri sover hon gott om nätterna sedan torsdags, och magen verkar allmänt må bättre ingen ständig diarré. Samtidigt blir jag ledsen och förbannad hon har gått och haft ont i magen i 20 mån, utan att vi brytt oss inte engagerat oss, och förmodligen blivit växt påverkad av detta. Det känns surt riktigt surt att inte vi eller nån läkare eller BVC reagerat. Hon e ju glad jamen hon växer inte och sover inte... Jävla nonchalanta satar...




William och poppy delar ståbräda.



Daisy klappar och kelar "bebbi"
Malte.

Nattifnatti...


- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: