Sidor

11 mars 2010

Rullar

Allt rullar på som vanligt, Olle jobbar igen jag e trött och grinig. Men vi har det bra, jag hostar som en gnu fortfarande men jag och allaverkar vänja sig. Har försökt ta tag i lite praktiskt ringde aleris och senaste budet är att jag e med i nästa tidsutskick så jag borde få första tid i början av april, inte helt fel ju. Ringde även käk kirurgin och de segar jag sa att jag har ont och det är jobbigt men jag står redan på priori listan så de kan inte så mycket göra.

Annars e kissen bokad och klar nu den kommer i mitten av april. Poppy bestämde han skulle hetta snöboll så så får det väll bli, poppy kollar bilden på han varje dag så jag tror detta kommer bli toppen.

Har även bestämt att vi inte ska röra skattepengarna i förtid i år utan ha de till barnen i år i sommar. Så en tur till Stockholm eller Göteborg planeras med museum hotell och tivoli. Ska även en runda till Lindgrens värld med fam malla. Samt en kortis till västkusten och mysa på hotell pga en släktträff. Får väll planera o ha mig sen, vill göra så mycket som möjligt efter op så jag har tappat lite och orkar mer.

Annars har vi varit på city gross idag de hade nån tillställning så barnen fick glass godis och poppy fick ansiktsmålning.



En liten tiger blev hon, hon sprang runt här hemma och morrade. Ungarna käka ordentligt till mat idag de diggade min pasta, ostronskivling och skink röra med vitlök och mina stekta morötter och broccoli, så himla skönt när de käkar ibland.
Mej ska kolla klart tv nu och sen blir det ap bra film cirque du freak.

Pöss o kram alla fina..
- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: