Sidor

04 mars 2010

Pricksjukan

Snart tror jag de spärrar in mig på sjukan om jag fortsätter noja. Tror jag fått fete reaktionen på amimox som jag inte ätit innan, kollat på nätet och de e massa som har haft samma problem och exakt samma reaktioner. Så jag ringde fint vårdcentrael men tantan där dissa mig tydligen e det normalt med 4 dagars frossa trötthet, inte vilja äta, killande och brännande i hals och ögon och prickar på hela kroppen. Jag e glad jag inte ser ut så här varje dag med tanke på att det är NORMALT.



Hon försökte fint berätta för mig vad nässelutslag är, det behöver hon inte jag har haft det en gång och det va illa läkaren hade inte sett nått värre fall, så tro mig jag vet att nässelutslag inte ser ut så här men många andra har bara haft så här trots reaktion på amimoxen iallafall, men jag får väll lösa det själv eller ringa och ljug att det kliar imorgon.

Blir knäpp

Pöss

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: