Sidor

02 mars 2010

Lost

Har jag varit sen igår började förmiddagen med att gå ner på öf med poppy. En kort stund senare kände jag att det inte funkade huvet banka jag frös och höll på att somna. Knalla hem igen tog det lungt lagade egna fiskpinnar till lunch.



Vid tre fick jag nog frös som en gnu så jag la mig med dubbla täcken och somnade. Olle tog hand om ungarna lagade grönsakssoppa. Jag vakna vid nio tog mina piller och la mig igen. Vakna vid nio i morse gick upp gnagde lite på en bulle tog piller och la mig igen. Vakna vid två blev då 23timmars sömn med några kortare uppgångar. Känner mig fortfarande mörbultad e väll nån infektion eller nått men är inte alls hungrig och ap trött. Olle fortsatte ta hand om oss lagade engelskgryta med sötpotatis mos, smakade lite och nu sitter jag här. E fan otroligt att JAG åker på ALLT skit som finns. Blurk ska försöka mig vaken en kort stund till och sen nanna gott, e full dag imorgon med logoped gymnastik och tecken kurs.

Puss alla fina där ute...

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: