Sidor

28 februari 2010

Helgen som snurrat

På snabbt, har varit full med meckande och donande. Igår fick jag barnledigt några timmar och åkte till gigant Ikea med Sarah Eivor och krille. De andra handla knappt nått medan jag lyckades fylla hela bilen med Stuff. Behövligt och trevligt med en liten tripp. Tackar vi så mycket för, går dagen fortsate med skruvande och meckande av saker lika så idag gardinner, garderobber, kök mm är upp och mer ska upp. Fick snabb besök av pappa idag också så han hjälpte Olle konka lite ap tunga garderober upp på vinden. Ungarnahar gapat och slåts hela dagen idag man blir tokig som en gnu av att lyssna på dem. bäggaren rann över när poppy vägra smaka min goda vegetariska lins och spenat gryta, man annstränger sig och lagar mat allt för de ska få bra mat och så vägrar ungen smaka.

Uch nej nu ska jag sova ska till öron näsa hals 8 imorgon.




Ikea






Middag med nan bröd och ost.



Min puss gurka...

Nattinatt
- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: