Sidor

25 februari 2010

Så go familj

Jag har, har haft en riktigt dålig dag en så kass dag som det går. Men min fina familj har förstått Olle stanna hemma utan klödd och har tagit hand om barnen när jag sovit och muttrat. Barnen har försökt va snälla låtit mig få sova och lyssnat. Mamma ringde direkt när hon fatta att jag hade kass dag, lyssna på mig och stödde fast jag va bitter arg och ledsen på dagen.

Jag va på besök på öron, näsa och hals avdelningen trodde hon bara skulle klämma lite men fick rätt snabbt förklarat att så lätt var det inte. Hon e orolig för varet som inte ska va där. Snabbt fick jag det förklarat för mig att de skulle bedöva under allt vid tänderna, hon skulle skära upp et hack på 1-2 cm tömma ut ordentligt sätta i gasbinda och drenera. Den ska va där till lördag då jag ska plocka ut den och på måndag ska jag tebax och kolla läkning. Det va det värsta jag gjort, jag skrek och stortjöt och tårarna spruta som en liten unge. De höll upp läppen så jag inte kunde andas och i munnen blev det fullt av var och blod, härligt värre. Nu ser jag ut som en bonde med tio snuspåsar i läppen och vågar inte äte tänk om det lägger sig i det öppna såret. Blää mår illa och vill bara sova.









Fick sällskap igår av moster, och fick berättat att hon pratat med mormor kändes så himla skönt, det va klockrent att det va mormor hon pratat med på en seans, min fina mormor har det bra hon syr till änglarna och ser oss alla vilket känns extra bra då jag pratar mycket med henne och behöver henne här. Inget kunde gjort mig gladare än att få höra det. Barnen busa och vi hade det bra. När de åkte fick Daisy super ryck skrek och slogs som en apa, så pass att jag inte orkade eller kunde hantera det. Efter miljoner slag i huvudet av den lilla en stor hårtuss bortryckt en Daisy som kletat in hela sig i Rosa lepsyl och utan blöja fick jag henne att somna. Hon kan den lille.

Nej tat lungt nu.

Pöss alla mina fina

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: