Sidor

15 februari 2010

Rapport

För dagarna som gått som vanligt har jag skrivit noll på helgen så nu kommer en uppdatering ur mitt liv.

Fredags hade vi mös gäster Jessica med fam va på besök kyckling taco åts och massa snack och mös. Daisy e en liten dam som väljer få att ty sig till få som får hålla henne, men lilldamen bestämde sig för att Jessica bli bra hon satt i knäet och pilla, snurra håret på henne DET har aldrig hänt innan att hon gör det på nån annan.

Lördags fick vi lek besök och jag fixa håret på en av mammorna på öf, hon verka hyfsad nöjd ska klippa till lite på sidorna bara. Annars var det packa upp plocka upp och borra och dona i vår nu super finalägenhet.

Söndags fortsatte plockandet allt kom på plats och bara små saker ligger och skräpar nu. Bjöd in mamma pappa och Elina på middag käka ungspotatis kycklingfilé i honungs glaze och vitlökssås och fetaostsås och en rejäl sallad. Alla nöjda, jag fick en lakris, vodka shots, vi fick massa kakor och snacks och poppy fick ätbart papper, mamma va och shoppa i Tyskland i lördags.

Idag blev det öf en jätte lång sov lunch, mer plock myskväll och nice. Daisy har kläkt att det är jätte kul att ringa och prata med pappa. Hon e på sjung turné och sjunger hela tiden " lilla nigel akta dig akta akta dig, umpa umpa fallelallelej, Pippi ångsump hopla heej" hon kör hela registret frånmorgon tills ögonen stängs.

Jag ringde öronnäsa hals mottagningen idag också ville kolla när jag skulle få tid. 3 månader tyckte de jag upplyste då om att jag var akut ont och tänderna börjar bli ordentligt påverkade av herr Knut i kinden, käringen menade på att ont det kunde jag inte ha, ehh nehej varför knaprar jag piller då? Fick iallafall tid på måndag



Tittut i byrån.



Hoppistuds barn


Poppy delar och hjälper tillmed lördagens pizza.

Pöss o godnatt





- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: