Sidor

18 februari 2010

Lycklig

Som få känner jag mig ibland trots sega timmar och jävliga barn. Så e de sjukt Goa ibland så man inget annat kan göra än krama och pussa på dem. Go man som försöker ställa upp offrar sig på allt för mig finns här alltid när han kan som aldrig dömmer mig utan bara stödjer mig i allt. Fina fantastiska vänner som finns här kommer pratar med mig och får mig att glömma hur pissig dagen varit som lyssnar låter mig lyssna och bara e så bra som de kan va, finns här för mig och alla i min familj tack!

Trött blir jag dock på suriga kärringar som har en pinne i röva. Folk som dömmer mig utan att känna mig. Folk som ALLtid mjäkar med sina ungar jag menar treårigar kan klättra kan dela maten kan klä på sig kan drila ur glas och häla upp kan göra en jädrans massa om ni låter dem. Trött på folk som inte lyssnar på sina barn som skriker skäller och skadar sina barn. Trött på svenska sjuksystemet där man får slå sig fram. Trött på min knut. Trött på folk som ska göra ALLA till lags och va så fannade smöriga och plötsligt känna allt och alla...


Jag e lycklig!


- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: