Sidor

21 februari 2010

Blurklurk

Känner att jag börjar bli orolig för mig själv. Börjar få riktigt ont i ansiktet hela dagarna knaprar tabletter men det hjälper knappt. Jag är fullt medveten om att det inte behöver vara nått att det bara e en knut. Men med min tur så e det väll nått värre. Jag har även insett att oavsett så måste de väll nästan operera bort den, den börjar bli riktigt stor och växer snarare än krymper. Jag fungerar inte riktigt känner mig ledsen har ont och är nog mest orolig, kort stabin och fnäsig. Konstigt nje har ju ont som f-n hela tiden i halva ansiktet. Fattar ni noll av vad jag snackar om så har jag fått en knut i kinden vid näsan kom i dec och e nu stor så den trycker på överallt, har ont i tre tänder ut i kinden och upp runt ögonhålan. Jag brukar noja mig och va tramsig när jag e sjuk men nu e jag rädd på riktigt har ont på riktigt. Det e inget kul alls längre. Livrädd för vad de ska säga imorgon förmodligen kommer de inte säga nått utan bara skicka vidare mig, tänker iallafall se till att få smärtlindrande då.

Haft en bra dag idag annars e trött som alltid nuförtiden tiden jag menar riktigt sjukt trött kan somna när som var som. Men vi va iallafall och vecko handlade och skrev upp lite recept för veckan, idag blev det currydoftande färsgryta.



Blev färsen med ugnsbakadpotatis, mattoghurt och kikrter, va gott. Senare iveckan blir det flygande jackob, egna fiskpinnar, blodpidding, falukorvsgratäng med auborgine mm i ugn, och rödlinsgryta. Känner mig oinspererad att laga mat men gör jag så här så går barnen iallafall bra mat och i variation.

Håll tummarna för mig imorgon när jag ska till läkare, kram!

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: