Sidor

09 februari 2010

Känner mig

Som en arg ketchup flaska som snart exploderar, jävla skit respekt och attityd, undrar om man kan känna sig mer nonchalerad och förbannad...


Har iallafall haft en ok dag idag har kämpat med poppy och medecinen fasthållen och fall skrikandes varenda gång. Varit på öf och pysslat lite. Fått besök av små kusinerna Albin klara och Kim. Daisy blev förtjust och tydde sig till Albin, medan poppy busa runt med kimsan.

Just nu sitter jag och VÄNTAR på att Olle ska få lust och duscha klart så han kan flytta barnen och jag kan få sova, nöten bestämde sig för att bli klipt elva på kvällen duschen va inte inräknat tidsmässigt från min sida......

Bläääää



Målar hjrärtan tavlor och glittrar allt.

- Postat från min iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj gumman..vem har gjort dig så arg att du snart exploderar?Respekt och attityd är vijktigt..du får väl pryla den/dom..kramar jessi

Olle sa...

Var ju full med hår efter klippningen. Jag hade heller inte tänkt på det.