Sidor

23 februari 2010

Pisse

Kind, fick min efterlängtade tid hos tandläkaren idag i Helsingborg. Gick på öf imorse och tog sen bussen med poppy in. Krängde lite på donkan och tog oss sen till tandläkaren. Efter en rad tester och bilder fick jag det sagt att de inget kunde göra berodde inte på rötterna då tänderna lever än, men att där med stor sannolikhet är en cysta bakom som påverkar tänderna och gett infektion så jag fått varbölden. Kul så va det med min ickecancer. Ska nu skickas som priori 1 patient till käk kirurgen i Helsingborg. Jag som trodde det nu va lungt jag hade pustat ut, FUCK.

Tog oss sen till min fantstiska frisör Linda och Fick håret fixar på mig och poppy på krita. Super snyggt blev det gul orange och rött mixat i håret. Köpte sen en pressent till Daisy på poppis begär hon valde en egen liten docka till henne, och köpte även fika hem.

Hemma käka vi rester från igår flygande Jacob, och fått pratat lite med moster för en planerad play date.




Donkan mamma fick en kycklingburgre.



Mamma fixar håret sne bild dock.



Poppy fick också staylat och klippt.









Ser ap nasty ut men är AP gott.

Pöss o hey från cysta Johanna.
- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: