Sidor

06 februari 2010

10 år

Blev vi denna helg, självklart skulle det firas. Så jag fixa barnvakt och fick Olle att åka tåget Malmö överaska honom och gick på mös krog rekommenderad av Jessica mfl. Jensens, där käka vi snacks till förätt, varsin köttbit potatis sås, och självklart efterätt. Fortsatte sedan på bio såg avatar på royal, storbildsskärm och 3D va nog den häftigaste film upplevelsen jag haft. Rekommenderas starkt, tog sen tåget hem 1 i natt och sov sen gitt utan barn.

Idag blev det pizza och film till lunch såg couples retreat en absolut sevärd film kul komedi med bra skådespelare. Sen blev det gäster och färgning och stayling av hår på moster och kusin, käka middag färga mer hår fika och hade bara en jätte nice kväll med go släkt. Poppy och Daisy lekte som tokar med malla och efter många kramar och hej då så var det hop i säng och bägge somna på två sekunder. Nu ska vi se mös film och tat lungt...

Pöss






















Pussilussi


- Postat från min iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så mycket för den fina stylingen av oss båda. Herregud att du orkade med oss HELA lördagen! Vi blev fina även om min färg inte blev som jag eg. hade tänkt mig. Du sa att jag skulle färga en gång till så att det blir mörkare, å det tänker jag prova på söndag. ALLA tycker att det är skitsnyggt, coolt, fint, woooow-igt... Ja, EN förälder undrade vad jag gjort, om jag varit på maskerad!!! Jag bjussar på det här, för någon gång måste jag ju få vara clown! Hahahaha
Jag ÄR nöjd, men vill ha det lite, lite mörkare!
Johanna