Sidor

02 februari 2010

Tungt

Det e en tung dag idag, känner mig uttömd, trött, ledsen irriterad, allt som går att känna utom positiva känslor...

Varför jo jag e trött, Olle jobbar över, ungarna går mig på nerverna, jag har glömt medicinera senaste veckorna, jag mår bara blääää. Va hos sarah en stund iallafall fick lite avlastning och mat, men kan ju inte bo där alltid. Tralla hem i snöstormen, inte ett dugg kul kunde inte titta utan fick blunda och titta emellanåt, ungarna gallskrek och jag kände bara fy fan, hade lust att lägga mig på marken och skita i allt. Men tyvärr kan man ju inte det inte med 2 barn, tog mig hem och blev lycklig när jag såg vårt fina kök, matchar min kitchen aid perfekt. Men ungarna kollar på film, jag siter här känner mig tom och bölar som en gnu, vet att det blir lika jävligt imorgon och nästa dag, n kan inte va hemma, men orkar inget, kul jätte kul...

blää för idag...

Inga kommentarer: