Sidor

16 mars 2010

Tjockisnojan

Börjar jag bli jävligt trött på, bara för man är stor verkar alla andra stora tro man känner varandra ännu roligare när nån smal har nån tjockis krämpa och rådfrågar mig i form av tjockis för jag vet ju allt om diabetes, onda knän, andningsupphåll, problem med att bli gravid osv. Självklart vet jag Allt om Allt, eller? Jag e fan bara människa inte bara tjockis, sluta prata med mig om sånt skit, om du inte e en nära vänn eller släkting. Prata inte med mig om hur svårt det är att va sig själv, köpa kläder, gå på en buss, gå på stan, osv för du har ingen amning om vem jag Är och hur jag känner, så sluta låtsas. samma sak sluta fråg mig om jg e gravid, jag har bott i denna stan snart ett år och har varit lika stor hela tiden, och är fortfarande inte gravid, jag är tjock inte på tjocken.

Trött på detta tjabb.

Idag fick lillsnäckan sin första cykel behöver jag ens säga att hon va stolt tjej.






Hon vlde själv och ny hjälm valde hon också. Annars har vi idag varit kassa i magen trodde vi åkt på nått igen men tror att det beror på kass ananas från igår bara..

Nej pöss o nattinatt

- Postat från min iPhone

1 kommentar:

Sarah sa...

VA!!! Är du gravid ;)?
Detta vill jag höra mer om, så vi får ringa o skvallra i morgon. Jag är nog på g att bli sjuk, har ont i halsen o lite feber ;(