Sidor

12 juli 2009

Wiiiiii

vad kul man kan ha ibland, va ap länge sen jag va ute, träffade goa tjejer och bara hade kul, utan man, nappflaskor, blöjor m.m. Men igår va det dags, fick äran att bli bjuden på Jessis tjejkväll, hon fyllde nämligen härliga 34. Kvällen/ eftermiddagen började med att Sarah kom på besök jag fixade håret till henne, och hon målade naglar till mig. Håret höll hela kvällen och halva natten inte allt för konstigt 34 nålar va in tryckta (sorry). Vi gick vidare till Jessi väntade utanför för att möta upp Magda och Emese, tralal sen upp grattade, kramades, skåla smarrig välkomstdrink, öppnade pressenter. Caroline ploppa också in lite senare, vi bjöds på go mat, snack, dryck m.m. Efter middagen fick de 4 som brukar träffas stiss och va tvugna att komma på nått de kläckte sanning el konka, vilket underhöll oss många timmar, många pinsamheter, skratt och frågande miner fick vi under kvällen. Kvällen fortsattes på tages, och jag av alla tråkiga människor hade AP roligt, man kan inte komma in i ett bättre tjejgäng än detta, tackar och bugar för att jag fick äran att få va med, ni e ju super goa allihopp och hoppas man får följa med fler gånger. Kvällen avslutade 0300 när tages stängde, sarah följde mig till porten. Olle va fortfarande vaken och satt o spela x box med magnus (Jessis gubbe), ungarna hade slocknat vid 12 slaget och 3 av fyra låg i vårt sovrum, poppy hade lagt sig i garderoben (?), men även de verkade haft en super bra kväll.


oretuscherade bilder vråla till om nått e opassande


***Puss och tusen tack för en ap nice kväll..***

1 kommentar:

Anonym sa...

Gokväll i stugan

Självklart får du det:)du är ju en supertrevlig tjej :)

Kram Jessi