Sidor

14 juli 2009

Vad göra

idag tro? känner att jag vill hitta på nått skulle egentligen till Malmö idag med plånkan e snustorr, och hur kul e då shopping staden egentligen. Stranden känns jobbigt vi bara bränner oss, ungarna bölar, allt blir sandigt, Olle blir gay o vill inte ens sitta i sanden. Promenix, palla liksom hur kul e de att gå och gå och gå, egentligen. Får väll kläcka nått GRATIS och hitta på det, allt e så jäkla dyrt, kräver engagemang osv, och jag menar hur mycket engagemang e det här egentligen, Olle sitter och vrålar med xbox headsetet på sig, fy fan va roligt. Kanske ska ta o fixa pigkammaren, P vill ju bo där istället, har ju spackel och färg hemma, rosa får det blir, hmm nej nu tar jag och skiter i trist nisse här bredvid och hittar på nått, för han lär ju inte göra det (och JA jag jag fick sovmorrgon en mycket behövlig sådann men man behöver inte va nisse pisse för det), några bra argument för att skaffa liten kisse, sökes också.

Pöss på er alla!

Inga kommentarer: