Sidor

02 juli 2009

jävla piss parfyme

helt otroligt att dofter kan väcka så mycket minnen. En snubbe på öf hade den äkliga stinkande perfymen på sig idag, den som får mig att sätta andan i halsen, den som får mig att tåras i ögonen, den som får mig att må illa, den som gör att jag får en knut i magen, den som gör att jag vill lägga mig ner och dö, den som får mig att vilja banka huvudet hårt i väggen så minnena försvinner, helt jävla otroligt att en doft kan göra så mycket, att den doft kan kopplas ihop så starkt, men just denna gör det den får hela filmen från 11 dec 1998 att snurra på gång på gång på gång, med snabbspolning. Stöter på den ibland på stan osv men då svichar den bara förbi så då kan jag skaka av mig det snabbt, men det gick inte idag, doften va där 3 timmar i sträck stikandes i näsan. HHAATTARR den jävla lukten kunde jag så hade jag förbjudit den i hela världen, hatar att väcka minnen till liv, minnen som mår bäst av att ligga undantryckta långt in i huvudet. Det har gått 10 år men inte fan hjälper det, minnena e färska som om det hände igår, minnena e klara tydliga och jag mår illa. Klumpen i halsen kommer stanna där ett tag till nu, jag kommer va grinig, känslig för kramar o gos, men jag e van så e det alltid, varenda jävla gång minnena spelas på...

1 kommentar:

Anonym sa...

en snubbe på öf? Varför sa du inget knäppis? Du vet att jag finns där. Kram