Sidor

25 juli 2009

Lite bilder från gångna veckan

äntligen lite tid över att pilla lite med bilderna. Trots fullt hus ännu en kväll, Olle, Albin och Herman sitter och spelar xbox ännu en natt, Elsa ligger o snarkar i soffan, Poppy och Daisy ligger i sina sänger o sover, så jag har stängt in mig i sovrummet, med datorn.

Kalas firande av Daisy, med tårta och sång, i Kågeröd, med fin besök från LA av Sarah och Leia, hade en jäkla tur med vädret, och kunde va ute från och till, Kalas blir det senare för våra damer.

Tog tåget till Malmö med Eric och Leia, lekta lite, käka lite, kollade barn teater kanel och kanin, varav alla tre kids satt förtrollade och tittade, var en riktig hit, tog sen lite fika och tog tåget hem, mycket trevlig dag, hoppas få fler.

Lite smått och gott från veckan, små damerna som alltid lyckas bli så tjusiga tex. Eller varför inte Daisy och Neo, han har fått en smärre förälskelse för Daisy, kastar nappen med glädje bara han får pussa lite på henne. Poppe hoppar med sitt nya hopprep hos momme, och ligger och näckar i fotöljen och käkar mackor, har blivit inspirerad av Leia tror jag, tanken på att man kan springa runt näck alltid har inte tidigare slått henne. Också härliga xbox kväll, en myket trevlig sådan. Killarna rigga upp tre tv apparater samt xbox. Jessi och Neo ploppa in vid 6 tiden så vi fixade lite taco, snabb därefter hamna killarna i vt rummet. Jag och Jessi pillade ihop lite kalas kort, blev helt okej sånna, inte helt dumt fakiskt, tackar för hjälpen =). Sen hamna även vi inne vid en tv, trots nissarnas pustande och demostreringar. Vi fastna mer eller mindre i bomberman, mycket unerhållande, jag blev dock fettslaktad, får väll tjuvträna lite här hemma. Jessi stack vid 1, innan dess ploppa magnus in vid 10 o joina nissarna. Jag drog mig till sängs o knapra på datorn till 3. Xboxen hölls varma till halv 5, trotts detta va alla pigga o glada i morse.

Nej dags att sova så jag e pigg imorgon igen, har ju 5 kids imorgon att ta hand om....

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt att du och S hittar på något kul. Bli inte för fäst vid henne så du och barnen inte blir sårade när hon dumpar er, det ni gör gjorde vi också för 2 år sedan.