Sidor

06 juli 2009

Bild regn

Here we go

En del bilder från öf, nån hemma på balkongen, en när P och jag jagar glassbilen på cykel, och ett gäng från i fredags när det va fullt hus här.

Från stranden i Lördags med familjen och fam Nelin.



Första bilden är i torsdags halb 10 på kvällen, D vägrade sova men lite macka och mjölk gjorde susen. I lördags somna hon dock snabbt, i vagnen tillbaka från stranden. Lite strand bilder från idag, en bild på D och hennes nya kikhål på balkongen, en en från D och O promenix i söndags.

Insåg idag när jag tömde kameran att den inte va tömd på ett bra tag, massvis med fina bilder på mina fina bönor, dock färre på P så vi får väll fram o tvångsfota henne lite oftare. Kidzen sover Olle kommer när som helst och jag e mätt o belåten kan man få en bättre eftermiddag. Och enligt aftonbladet ska det börja regna om 15 min ska blir spännande att se.

Pöss

Inga kommentarer: