Sidor

15 juli 2009

Måla

blev det idag att göra. Just nu känner jag kräk på det. Började med att tömma pigkammaren, vilket inkluderar typ alla våra kläder, kartonger och små tjafs och 4 gigant garderober. När det väk var ute va det bara att sätta igång att spackla hela väggarna (väggar inte hål), måla tak, spara i kanter, måla väggar, spara igen måla igen, sen kom jag p att ja vi kan ju måla golvet också, så putsa rent varje liten mm på golvet sen har jag suttit och lackat med svart lack på plastmattan. Imorgon e det lister och fönster som ska målas vitt också. Men det blir super nice, bilder kommer ut när det e klart. Nu ska jag kasta mig i bingen har ont i varje liten nerv, det stinker lackfärg i hela näsan och huvudet och jag e ap sugen på choklad, hehe.

Nattinatti

Pöss

1 kommentar:

Sarah sa...

Du är inte klok!!!
*krama*