Sidor

16 juli 2009

kräkdag

Kände på mig redan igår att jag börjar få en riktig downer igen, när Olle plötsligt kalla mig bitch, så förstod jag varför och jag kände bara NEEJJJ palla liksom. Men jupp han hade rätt och kanan fortsatte neråt idag också. Känt mig pissed of på alla, skrikit på Olle och barnen om allt och inget, inte pallat nått, har mest legat i sängen, soffan, i fåtölj, i poppys rum osv legat och funderat skvätt några tårar, sovit, sovit och gråtit lite mer. Då kan man ju fundera på varför jag e som jag e, det svaret är kort och konsivt, jag har glömt mina tabletter sen torsdags. Så lätt var det tro mig jag tryckte i mig dagens tablett, direkt när jag insåg detta.

Men kräk vad jag mår pissed idag...

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch gumman vad trist..kan trösta dig med att Mange kallar mig detsamma nämligen "bitch"
Vet hur du känner och hur du mår då jag "lider" av samma åkomma som du..ups and downs skillnaden är att jag inte hämtat ut mina..fast jag vet att jag måste för att må bra eller bättre ska jag väl säga

Kram på dig tjejen

Jessi