Sidor

27 juli 2009

Stackars små fötter

de värker och det känns som tårna ska ramla av vilken jävla känsla. Men hey får väll skylla mig själv annledningen är nämligen att jag har kutat runt i malmö med Sarah hela dagen. Vi har super shoppat och super kutat omkring som hottentottar (stackars s va nog inte riktigt van att flänga runt så). Massvis med fina saker är inköpta och kanske pallar jag ta bilder och lägga in imorgon. Bla är en ny piercing införskaffad en medusa mycket tjusigt.

Kram och godnatt nu ska jag vila mina stackars fötter.

En extra super kram till Dig Eivor och Krille som hamnat på sjukan, hoppas det blir bra. *KRAMAR*

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för kramarna, Krille mår efter omständigheterna bra o får troligen komma hem i morgon. Vila nu de små stackars fötterna. Kramar Eivor