Sidor

16 juli 2009

kräket forsätter...

efter mer virrstirrvarr där ungar skriker, daisy lägger en hög skit på golvet och trampar runt. Så la vi tillslut ungarna, olle kuta ner o köpte depp mat till mig, chips, godis, läsk, dock kom han lagom hem till att poppy hade vari uppe 10grr och vägrar sova, försökte några gånger till men tji fick vi. Satte igång skit film iallafall, p fick va med, undertiden som filmer rullar har även daisy hunnit vakna 3-4 grr, tillslut sa vi att det fick va bra för P då fick hon panik och börja super hosta, och spydde och hade sig i chipsskålen (dock hann jag kasta ut chipsen över bordet först). Nu har vi äntligen fått p att gå till sin säng igen, filmen e slut, D har varit uppe en runda till och jag e ap mätt, så det står mig upp i halsen. Allt jag ville ha var en lugn mysig hemma kväll där jag fick unna mig lite och fick ta det lungt, istället fick jag värdens jävla kalabalik kväll, FUCK THAT! HAde jag haft foton hemma ahde jag skickat fam till kågeröd över helgen så kunde jag fått va själv hemma och scraoat och inte gjort nått als hela helgen, men så lär det ju inte bli..

jahapp nu då....?

4 kommentarer:

Sarah sa...

VAd ska ni göra i helgen i kågeröd?

Nu får jag dessutom ännu mer dåligt samvete för att jag inte kom i dag :( Kanske hade jag lyst upp dagen liite för dig?!
Kram

Anonym sa...

Hmm det e just det..kommer inte ihåg eftersom jag ej hämtat ut dom..men ska göra vid löning denna gång.
Nää du e inte ensam,för jag vet precis hur du mår eftersom jag gör det själv..sicket skit!
Cypern...självklart..tjohoooo..herewe come!
Du,jag och Sarah..vilken dröm att bara lämna allt,så kan gubbarna sitta här hemma och ta hand om trollen..får börja spara!

Kram

En mamma med kaos sa...

slippa bry sig, i kågeröd =)

Och NEJNEJNEJ du ska inte ha dåligt samvete, tro mig då hade jag bara förpestat dagen för ytterligare en, och vi har fått mycket gjort här hemma så det gör inget att vi inte kom iväg. Hoppas ni njöt markad för min räkning också =)

Super kram.

En mamma med kaos sa...

japp jag börjar spara nu =)