Sidor

29 juli 2009

Pissig natt men super bra dag

Ängnade går dagen åt att käka kass mat, detta gav ju självklart resultat, spydde o hade mig i 2 timmar i sträck inatt, va livrädd trodde piercingen skulle åka med eller att det skulle slingra sig in mat rester in i hålet, som inte skulle gå att få ut igen, jag vet i'm like sick ore something in my head..

Men min fina Olle lät mig få sova imorse, vaknade 11 och insåg shit vi ska till malmö idag, ska träffa kusse och mösa, insåg rätt snabbt att jag kunde skipa försöka få ihop något picknickliknande. Knalla ner till ÖF plocka upp man och barn och så bar det iväg. Mötte upp min vackra kusse Linnea o lill Lennon vid pildammsparken. Vi ängnade över en timme att kuta runt o leta efter teatern vi skulle se, hitta den och fick se sista 5 min, gick sen till lekplats snacka, lät kidsen spralla av sig. Tog en fika, och sen va det dag att bege sig, bägge ungarna somnade i vagnen, o jesus vad folk kan stirra, smyg kommentera o ha sig, nej jag vet man ska inte ha ungar sovandes i sufletten men det gick alldeles utmärk hon sov som en stock, och vi hade koll på henne, vi e ju liksom inte dumma i huvudet el nått. Vi käka lite middag på burger kungen kidsen forsatte sova tills vi kom på tåget. Plus att jag va duktig idag gick hela gågatan men gick inte in i en enda affär (fick inte för O), men kom endå hem med en fin kjol till D, hon fick pressent av kusse som också är Daisys gudmor.







Så tack för idag, får träffas lite oftare kusse, va mycket trevligt. Va tvungen att trycka in en bild på min nya piercing, såååå FIIINNN...


Pöss o godnatt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt jue:)
Får ta en fika snart

Kram Jessi