Sidor

01 juli 2009

Stranden...

blev besökt av bönorna och dess hypade mamma idag. Tog oss ner för att träffa lite vänner. Började med att blir nekad kortköp, så jag ringde o skrek lite på Olle, tog oss ner tillslut dock utan lunch, dock lite frukt och vatten. I samma stund som vi kom ner kom också Sarah, Leia, och Jessi(ca). Många timmars babbel solstek, frukt och bad. Daisy älsakde det skratta av lycka när hon fick komma ner i vattnet, Poppy va lite bakåt först, va ju lite nya ansikten på plats, men hon plaska på rätt bra hon också. Fick chansen att träffa och lära känna jessi lite bättre, ser fram emot fler möten och lära känna babbel =) vänner kan man ju inte få för lite, helst när man e nyinflyttad och känner noll, så då e alltid lite trevliga och goa människor nice att träffa. D somna och sov lång stund på stranden, medan jag och P plaska på, lyckades dock bränna mig ja jäklar i ett, helt röda armar, bröstkorg, rygg, ansikte m.m super nice, eller hur? Imorgon blir det slapp och på fredag blir det kanske sol och bad igen.




Bye the way, forsatte va pissed på O han kom hem 21, han va tvungen att jobba över =( som tur va underhöll mig morbror peter, lotta och kidzen, albin, klara och kim mig till 19. P och D somna också hyfsat tidigt som tur va...

Pöss o kram på er alla.....

4 kommentarer:

Jessi sa...

Tack detsamma:)

Japp gubbar och barn får snällt stanna hemma,meddelar tid senare när det börjar närma sig.
Skulle du kunna skicka de tre bilderna du tog på mig o sarah ute i vattnet så är du jättesnäll.

Min mail: jessilind1@hotmail.com

Kramar

Sarah sa...

Synd dom missade bion, E o L hade haft det jätte mysigt :)

Anonym sa...

Hello

tack för bilderna och jag kommer gärna för att dricka kaffe och kacklar lite..är det ok då att lilleman och Tindra e med för dom har inte dagis imorgon?

Kram Jessi

En mamma med kaos sa...

klart kidzen får följa med, här e vi barnvänliga =) vi sa att vi kunde käka lite frallor på morgonen och du kan ju kolla med s när hon tänkte dyka upp, för jag har ingen aning när hon ploppar in, bara jag får sova till 9 e jag nöjd..

ses
kram