Sidor

01 mars 2011

Sjukvecka

Denna vecka blir många spännande besök. idag ska jag till sjukgymnast tror jag, förstod inte om det va idag eller nästa tisdag så jag får väll gå och fråga.

På torsdag ska jag få se bebben, har dock fortfarande ingen barnvakt, löser sig inte det så missar Olle bebbisen, vilket ju känns lite trist, får väll betala för bilder iallafall, så han får se nått.

På fredag fick jag dessutom tid hos dietist, vilket jag visste va ivägskickat men de trodde inte de skulle ta emot mig i och med de har långa köer, menmen jag smet visst emellan.

Utöver detta ska min bm ringa och boka in mig för akupunktur, vilket jag hoppas på att få redan denna vecka, hon skulle ringt redan igår men jag hörde inget, hoppas på att hon ringer idag istället. Känns som om jag kommer komma upp i mitt högkostnadskort bara på denna vecka nästan.

Ja jag har ju att göra iallafall, blir en lång och seg vecka för tjejerna...

Inga kommentarer: