Sidor

24 mars 2011

Trötta barn

Och pigg mamma, senaste dagarna har jag mått bra. Ja du läste rätt, jag har mått bra! Förutom fogarna så har saker och ting känts stabilt. Kan bero på att flytten e gjord, så ingen mer stress, jag har fått i mig mina antidepressiva ett tag nu så de verkar igen, jag har fått i mig bra med mat igen, har alltid kunnat äta mer här ute och det funka nu med. Så Saker och ting har varit bra. I förrgår va vi ute ordentligt och lekte i trädgården, jag och Elina satte upp studsmattan och släpa ut bord och stolar, sen studsa syrran med lilldamerna. Behöver jag ens berätta att de va trötta och gnälliga hela kvällen. Igår tog vi bussen till hbg poppy hade Logoped och på vägen hem decka bägge tjejerna på bussen, vi skaka liv i dem när vi väl skulle av. Skulle iväg idag igen men fick avboka då jag insåg att jag saknar nykel. Så jag kan inte låsa om mig.














Pöss o hey!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: