Sidor

04 mars 2011

Dietist

Fick idag träffat en super dietist, som lyssnade och svarade. Hon räkna ut att de dagar jag äter alla mål och får i mig allt på tallriken får jag i mig ca 1000 kcal. Andra dagar mindre, dvs lite lite. Kan inte få i mig mer tyvärr så jag ska dricka näringsdryck varje dag för att fylla ut näringsintget. Hon va dock nöjd med mina val av all mat och hur jag lägger upp dagen, och det va himla skönt att få bekräftat att det lilla jag äter kan jag äta med gott samvete. Ytterligare blodprover ska dock lämnad och ny tid om 2 veckor hos henne, då vi ska följa upp näringsdryckerna.

Skönt att få hjälp känner jag, det jobbiga e att jag MÅSTE få i mig allt varje dag, jag får inte sluta äta maten, vilket jag gladligen hade gjort...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: