Sidor

15 mars 2011

Avhopp

från livet just nu, befinner mig bara och gör inte mycket mer utav det. Vaknar på morgonen, gråter mig till nån timmes extra sovmorgon varje dag. Drar mig upp för att ge barnen frukost, sen fastnar jag i nån soffa el dyl, sovandes eller med dator, där befinner jag mig till lunch, då jag serverar barnen lunch, sen samma visa till mellis, sen till middag och sen fortsätter jag sittandet till sovdags. Kul liv, nje, men behövligt just nu. Stanna dessutom kvar hos mam och pap, elina och herman e hemma så det e ju trevligt. Vilket var tacksamt igår, jag deckade av lunchen, och daisy deckade av feber, vi sov i 3 timmar, som tur var hade poppy ändå blivit omhändertagen och fått lunch mm i sig. Kul när man inte ens har koll på barnen. Avbokade sjukgymnast igår och dietist idag, vilket blev tvunget då Olle ändå inte kunde stanna hemma och ta barnen, och jag inte kan släpa ut en febrig sjuk liten D. Så kass som hon va igår har jag nog inte sett henne innan, hon sov till och från hela dagen, vilket aldrig annars händer. SÅ vad står på schemat idag, jo soffan =) måste dock släpa oss ut till mataffären och köpa blöjor till det lilla barnet också, men det skjuter vi upp en stund till..

Så verkar jag inte existera just nu, så nje, det gör jag inte riktigt heller, får väll återkomma den dagen jag känner mig pigg och levande igen, vilket känns långt borta just nu. Blogga gör jag iallafall, e skönt med lite dagbok för ens eget sinne och tankar.

Hitta namn igår till bebben Tilly, vad tycks om det? ska suga på det ett tag och se om det faller sig bra i slutet..

puss o kram

En extra tanke till Lovisa som idag ligger på slaktbordet, allt kommer gå finnemang, och? att du inte kommer resa dig ur sängen på flera veckor sen, det e det värt, hoppas jag.

Inga kommentarer: