Sidor

08 mars 2011

Djupt ute

och simmat hr jag varit senaste dagarna, gick ner mig totalt förra veckan och i lördags ängnades dagen åt att gråta, snyfta och beklaga sig. jag finner det fruktansvärt jobbigt att va gravid, att känna tvånget att äta men inte kunna. Har funderat starkt på att sluta äta helt, bara äta äpple, för det funkar. Då hade jag sluppit må som en grönsakspinne som ligger och skakar var och varannan timme. Hade varit så mycket lättare, sluppit trycka i sig mat bara för att, jag e inte hungrig och hade klarat det galant. Fick ett litet uppryck i söndags, goda vänner va på besök och att få prata av sig lite hjälpte, hade en bra dag i söndags vilket jag tackar familjen Berg för och Lovisa. Vet inte hur jag ska lösa mat problemet, och är villig att ge upp, att jag får i mig för lite är bekräftat, så åt det kan jag inte göra så mycket. Att jag dumpar på olika saker olika gånger är också konstaterat, det går inte att hitta nån röd tråd i det hela. Ska testa en ny taktik idag och små äta till och från hela dagen och se hur det går. Borde gå ut i det fina vädret, men tror jag struntar i det, soffan och trycka i sig mat hela dagen står på schemat idag. Funkar inte detta så tror jag ärligt talat att ge upp är nästa strategi, men återstår att se.

Puss alla godingar, nu sk jag gå och rota i vår tomma kyl...

Inga kommentarer: