Sidor

30 mars 2011

Jag e deprimerande

Får i mig mat, jippi, men går ner i vikt och sjukt trött hela förbannade tiden. Har avbokat allt vi haft denna vecka för jag e så trött. Återstår dietist på fredag som jag måste släpa mig till dock. Men jag skulle banne mig kunna sova dygnetrunt om jag kunde. Har bm nästa vecka så då ska jag se till att kräka ur mig allt och se till att de löser situationen på ett el annat sätt. Iallafall registerar att det inte funkar som det ska. Ska Puscha för att få en igångsättning tidigt, borde inte va några problem med mitt näringsupptag mm. Men jag sitter här på min rumpa plockar lite, diskar, tvättar, lagar mat och igår palla jag baka, men sen gör jag verkligen inget mer förutom sitter på röven i soffan. Hoppas på energi vändning snart, för jag fryser som en gnu, ser blek och jävlig ut och kunde inte kännt mig skabbigare.

Trots detta mår jag nånstans bra, nöjd och vill.





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: